شماره تماس : 49208000-021
بحث سیستم ها، از آغاز دهه 1950 میلادی، پیشرفت چشمگیری داشته است. درواقع تا قبل از این برهه زمانی خاص، انجام كارهای مختلف و در زمینه های گوناگون، چه كوچك و چه بزرگ، چه صنعتی و یا غیرصنعتی، تابع روالها و برنامه های خاص و كاملاً طراحی شده ای نبود. اهداف نیز به نوبه خود، آن طور كه امروز مشخص می شوند و در سطوح مختلف طبقه بندی می گردند، قابل شناسایی و تفكیك نبودند. این موارد و مسائلی از این دست، عموماً باعث بروز مشكلات اجرایی زیادی می گشت. مجموعه دلائل فوق و سایر علل جانبی، لزوم پیدایش و ترویج سازوكارهایی را بیان می كرد كه باعث وضوح هرچه بیشتر فعالیتها گردند و درعین حال، رسیدن به اهداف طراحی شده را تاحدودی تضمین كنند.
همچون تمام پدیده های علمی نوین، سیستم های طراحی شده و ایجاد شده مذكور نیز روز به روز دچار تغییر و تحول شده اند. طی چند سال اخیر، تحولات شگرفی در بحث سیستم ها به وجود آمده است. قوانین و ضوابط حاكم بر این سازوكــارها، تغییرات زیادی داشته اند و روالهای موجود در آنها، نحوه ترسیم اهداف و روشهای پیشبرد كارها بسیار دگرگون گشته اند. درعین حال، در تمام این تحولات یك موضوع اساسی، ثابت مانده است و آن هم این است كه هدف از تمام این تغییرات، دستیابی به سیستم هایی است كه بیشترین انطبـاق را با نیازهای ابراز شده داشته و كاربردی ترین صورت را به خود گرفته باشند.
نتیجه این طرز نگرش، پیدایش نسل نوین سیستم های مالی ، اداری ،صنعتی و خدماتی بوده است. درخلال این دگرگونیها و تحولات، مشكل دیگری نیز شروع به خودنمایی كرد. این مشكل جدید تداخل سیستم های موجود و عدم هماهنگی بین آنها بود. بدین ترتیب لازم بود كه راه حل جدیدی برای این مسئله انتخاب شود. دراین بین، طراحان سیستم ها راهكاری بسیار مناسب و كاربردی را ارائه كردند و درواقع مشكل به وجود آمده را به وسیله خود سیستم ها حل كردند.
دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت فناوری اطلاعات شبکه سفید باتولید ، سیستم وصول مطالبات، گامی در جهت تسهیل در وصول مطالبات معوقه ، كنترل مبالغ دریافتی ، امکان استخراج انواع گزارشات مدیریتی و كنترل های لازم جهت پیگیری وصول هر صورتحساب و پرونده وصولی و مکانیزه ساختن کامل این سیستم تحت وب برداشته است ، همچنین مدیریت آن سازمان می تواند تمام فعالیت های کارشناسان، کارفرمایان را بصورت برخط و تحت وب مشاهده و کنترل نماید.